website
🇳🇱 Uniek & handgemaakt in Nederland 🇳🇱

FAQs

Check our most most asked questions below. Do you have more questions just click "Chat" on the right corner of this page and we will help you the best we can

About Muze

Welke materialen gebruikt Muze
Muse sieraden zijn gemaakt van natuurlijke en duurzame materialen: roestvrij staal/ Stainless Steel; edelstenen en Swarovski kristal. Voordelen van roestvrij staal: ♥ Goede prijs-kwaliteitverhouding. ♥ Duurzaam, want het gaat superlang mee en is ook recyclebaar. ♥ Geen verkleuring van het materiaal. Voordelen van Swarovski kristal: ♥ De glans blijft behouden. Luxe uitstraling.
Hoe houd ik mijn sieraden glanzend
Je wilt liever niet dat je sieraden verkleuren of kapot gaan. Van welk materiaal je sieraden ook zijn gemaakt, ze worden vies en raken beschadigd door het dragen. Zorg goed voor je sieraden zodat je er langer plezier van hebt. Hier zijn wat tips: ♥ Doe je sieraden af voordat je gaat slapen. Hoe vaker je sieraden draagt, hoe sneller ze slijten en hoe groter de kans dat een sieraad breekt tijdens het slapen. ♥ Ga niet douchen of zwemmen met je sieraden om. Zeep-, chloor- en/of zoutresten kunnen op en in je sieraden achterblijven en uiteindelijk verkleuring veroorzaken. ♥ Laat je sieraden niet in direct contact komen met parfum, make-up en zeker niet met haarlak. Hierdoor worden ze dof. Dit is de enige vloeistof die roestvrijstalen sieraden kan verkleuren. ♥ Je kunt je sieraden het beste op een donkere en droge plek bewaren, bijvoorbeeld in een sieradendoosje. Laatste tip ;-) Geef je sieraden af en toe een badje, gewoon in lauw water met een beetje afwasmiddel, en wrijf ze daarna voorzichtig droog met een zachte doek, bij voorkeur een sieradendoekje. Dan gaan ze weer mooi glanzen ;-).

Payment

Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?
Je kunt bij ons online betalen met iDEAL (online betalen via je eigen bank), VISA, Mastercard, Google Pay, Apple Pay, bancontact/Mister Cash, Paypal en Klarna. Alle online betalingen verlopen via het beveiligde portaal van Shopify.
Verzenden jullie internationaal?
Ja, wij verzenden naar elk land binnen Europa en bijna elk ander land ter wereld.
Kan ik achteraf betalen?
Met de betaalmethode Klarna kunt u uw bestelling achteraf betalen; u betaalt pas als u uw bestelling ontvangt. Klarna voert altijd een kredietcheck uit voordat je bestelling wordt goedgekeurd. Dit betekent dat er gecontroleerd wordt of en voor welk bedrag je een aankoop kunt doen bij Klarna. Muze is niet verantwoordelijk voor deze kredietcheck. Na ontvangst van je pakket heb je 14 dagen de tijd om de factuur te betalen. Voor een betaling met Klarna betaal je € 1,95 transactiekosten. Bij een retourzending worden deze kosten niet vergoed.
De betaling mislukt. Wat nu?
Als je de betaling niet via onze site kunt afronden, laat het ons dan weten zodat we samen naar een andere oplossing kunnen zoeken. Neem contact met ons op.

Returns policy

Is online kopen veilig?
Retoursturen
Als je een artikel wilt retourneren, moet je ons van tevoren een e-mail sturen met duidelijke vermelding van je NAAM, de reden en het BESTELNUMMER. Je ontvangt van ons een reactie en een retournummer, dit moet je vermelden als je het artikel terugstuurt. LET OP: - Oorbellen (vanwege hygiëne); - Sieraden die op maat gemaakt zijn en SALE artikelen Kunnen niet geretourneerd worden. Het te retourneren artikel moet binnen 7 werkdagen in het bezit zijn van MUZE. Het adres: MUZE Oorbellen Vlettevaart 27 5032 BK Tilburg Nederland
Kosten van retourzending & terugbetaling van aankoopbedrag
Als u de overeenkomst binnen 2 werkdagen herroept en het pakket binnen 7 dagen weer in ons bezit is. Kosten voor deze retourzending vallen onder de verantwoordelijkheid van de klant. Welke wijze van levering u ook kiest, u draagt de verantwoordelijk dat het pakket weer in ons bezit komt. Wij mogen wachten met ruiling tot wij de goederen hebben teruggekregen. Bij een eventueel zoek raken van het pakket, kunt u contact opnemen met de betreffende bezorgdienst. Het aankoopbedrag wordt in dat geval niet door ons gerestitueerd. U kunt in dat geval een claim indienen bij de bezorgdienst. Wanneer er sporen zijn dat het artikel gebruikt is, wordt het product NIET retour genomen.
Terugbetalingsbeleid | MUZE
Wij betalen u terug in de vorm van een tegoed op het account waarvan de bestelling is geplaatst. Wij geven geen geld terug. Retouren worden binnen 5 werkdagen verwerkt.
Ruilen
Met hoge uitzondering, en altijd in goed overleg kan er soms een set geruild worden. Indien u een vervangend product wenst, dient u een nieuwe bestelling te plaatsen. Mocht er bij ontvangen van deze retour, schade zijn opgelopen aan de oorbellen, dan kan het zijn dat de kosten worden verhaald op de verzender.
Pakket vertraagd of zoek
Indien een pakket niet geleverd is, wordt een onderzoek ingesteld. Dit kan 2 weken duren. Als ontvanger kan je ook een onderzoek laten starten, ik adviseer dit ook te doen. Afhankelijk van de uitkomst van het onderzoek van DHL, zal MUZE met een passende oplossing komen. Het is niet vanzelfsprekend dat MUZE het pakket vergoed of het product opnieuw zal verzenden. Het "probleem"is voor zowel de ontvanger als de verzender even vervelend, de bezorgdienst is de enige die blaam treft. Indien is getekend voor een pakket is aan de wettelijke voorwaarde voldaan een pakket te leveren en kunt u uw claim indienen bij de betreffende bezorgdienst. Indien een pakket met track & trace geleverd is en het pakket is zoekgeraakt, kunt u een schadeclaim indienen bij de bezorgdienst. MUZE zal u bijstaan door levering van alle informatie die u nodig heeft. Heeft u betaald via creditcard, dan heeft u vaak recht op aankoopbescherming vanuit deze betalingsdienst.

Shipping

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
e bestelling wordt binnen 24 uur doorgegeven aan de bezorgdienst. Tijdens drukke periodes (feestdagen) kan dit oplopen tot 2-3 werkdagen. Binnen Nederland & België ontvang je de bestelling normaal gesproken binnen 3 werkdagen.
Wat zijn de verzendkosten?
Bestellingen met een totaalbedrag boven de €75,- worden gratis verzonden binnen Nederland. Voor bestellingen van €75,- of minder worden €4,95 verzendkosten in rekening gebracht, inclusief track & trace. Binnen Europa: Verzendkosten van €6,95 worden in rekening gebracht, inclusief track & trace. Buiten Europa: Wij brengen €12,95 verzendkosten in rekening, inclusief track & trace.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben voor de levering?
Als je niet thuis bent, zal de bezorger proberen het pakket bij je buren achter te laten of een tweede bezorgpoging doen (meestal op de volgende werkdag)*. Als je ook bij de tweede bezorgpoging niet thuis bent, wordt het pakket naar een afhaalpunt in de buurt gebracht. Je ontvangt hiervan altijd bericht van de bezorgdienst. *In sommige gevallen kan de bezorgdienst het pakket direct na de eerste bezorgpoging naar een afhaalpunt brengen. In dit geval ontvang je altijd bericht van de bezorgdienst.
Ik heb mijn pakket niet ontvangen. Wat moet ik doen?
Raadpleeg de Track & Trace-code die u hebt ontvangen voor de huidige status van uw pakket. Als de informatie onduidelijk is of als je het probleem niet kunt oplossen, neem dan contact op met MUZE via order@muze-earrings.com. Wij kunnen bij de bezorgdienst nagaan waar jouw pakket zich bevindt.
Speciale instructies bij uw bestelling
MUZE Cadeaubon

Wat zoek je?


Popular Searches: Goud  zilver  clip