Lots is vernieuwd en gaat verder onder de naam Muze Sieraden [Lees meer over MUZE]

Verzending

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij streven ernaar om je bestelling binnen 1 à 2 werkdagen te versturen. Tijdens de saleperiode worden bestellingen doorgaans binnen 3 à 4 werkdagen verzonden. Binnen Nederland heb je je bestelling gewoonlijk 2 dagen na verzending in huis. Voor zendingen buiten Nederland kan dit langer duren.

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen met een totaalbedrag boven € 50,- sturen wij gratis naar je op*. Voor bestellingen van € 50,- of minder betaal je € 3,95 verzendkosten (zonder track & trace) of €4,95 met track & trace.

Kan ik mijn bestelling ook op een alternatief adres laten bezorgen?

Je kunt je bestelling zowel op je eigen adres als op een alternatief adres laten bezorgen, bijvoorbeeld op je werk, bij de buren of bij familie of vrienden. Je kunt je pakket ook bij één van de vele PostNL-locaties laten bezorgen.

Let op: als je voor achteraf betalen met Klarna hebt gekozen, kan het adres na bestelling niet meer gewijzigd worden. 

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Op het moment dat je niet thuis bent probeert de pakketbezorger van PostNL het pakketje bij de buren af te leveren of een tweede keer aan te bieden (gewoonlijk op de volgende werkdag)*. Als je bij de tweede bezorgpoging weer niet thuis bent, wordt het pakket naar een afhaallocatie in de buurt gebracht. Je ontvangt hiervan altijd bericht van PostNL.

*In sommige gevallen brengt PostNL het pakket direct naar een afhaallocatie na de eerste bezorgpoging. Als dit het geval is, ontvang je hiervan altijd bericht van PostNL.

Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen. Wat nu?

Heb je voor de verzendoptie Track & Trace gekozen? Raadpleeg dan de Track & Trace code die je van ons hebt ontvangen voor de actuele status van je pakket. Is de informatie die je hier vindt onduidelijk of kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op. Wij kunnen bij PostNL nagaan waar je pakket zich bevindt. Je vindt onze contactgegevens hier.

Heb je je bestelling zonder de verzendoptie Track & Trace gekozen? Neem dan contact met ons op, onze contactgegevens vind je hier

Kan ik mijn bestelling in het buitenland laten bezorgen?

Je kunt je bestelling heel eenvoudig in het buitenland laten bezorgen. Voor bestellingen naar België en Duitsland kun je het reguliere bestelproces doorlopen en een Belgisch of Duits (afhaal)adres invoeren. Daarnaast verzenden wij ook naar andere landen. Neem voor de mogelijkheden contact met ons op.